fredag 7. januar 2011

Bare midlertidig

Jeg driver å rydder ut av kontoret mitt for å gjøre plass til garderobe. I frustrasjon over å ikke vite helt hvor jeg skal gjøre av tingene kommer jeg til en gal tankerekke av hvor midlertidig jeg lever. Jeg kommer nesten ikke på en eneste ting her i huset som er blitt gjort for at det skal være sånn. Det meste blir gjort som en midlertidig løsning i planen over å få det som jeg vil. For ikke så lenge siden ryddet jeg gjesterommet, nå er det tilbake til å være oppbevaringsrom til alle midlertidighetene. Når jeg flyttet inn her så lagde jeg et midlertidig kjøkken ut av den gamle kjøkken innredningen. Jeg stablet alt på stuen og lager all mat i mikro. Vann som man bruker veldig mye av på et kjøkken, henter jeg på vaskerommet. Jeg springer huset rundt i alle midlertidige løsninger, og jeg ser ikke lenger den løsningen jeg skal ha på ting i enden av tunnellen, jeg når den ikke lenger... Jeg har fått et kanskje om at det blir gjort arbeid på kjøkkenet neste helg. Finnes det en liten lys prikk der fremme i tunnelen eller er det bare et syns bedrag? hjernen som tuller med meg?

Haff!! jeg er litt sliten i dag men det er nok bare midlertidig det også!

1 kommentar:

  1. uff - føler med deg! jeg har og levd sånn. men d ER midlertidig! hold ut! og syns btw du er ganske flink til å gjøre det midlertidige nokså kozzz! :)

    SvarSlett