fredag 7. januar 2011

Ut av kontoret

 Da er kontoret nesten tømt og det har gått utover stuen. Men siden jeg uansett sitter på stuen når jeg gjør ting, kan jeg lik så godt ha alt lett tilgjengelig, og mer ryddig. Kontoret ble litt for trangt til alle prosjektene og utfoldelsene mine at det ikke ble brukt. Dessuten er det jo bare midlertidig!!! Hyllene har jeg laget selv, planke revet fra huset og billige hylleknekter på biltema.  Blikkbokser til oppbevaring blir man ikke lei av, men husk å bruke en boksåpner som åpner boksen uten å skjære og lage skarp kant. Tupperware sin er genial, så bare løp og kjøp *av meg, kremt*
 

Når man tar et sånn stor innrykk i et rom så finner man mye rart. Jeg er definitivt en samler, tar vare på ting i tilfelle jeg får bruk for det. Eller bare slik at jeg kan rydde det frem å tilbake noen ganger. Man må jo ha noe å gjøre!! Det jeg fant i dag var noen sider jeg hadde revet ut av et ukeblad. Noen interiør sider jeg likte spesielt godt. Jeg tror det må ha vært 3 år eller noe sånt siden jeg fant de.
 Artikkel om et hjem som jeg likte stilen på. Nå liker jeg stilen på veldig mye forskjellig. Hjemme hos meg kommer du til å finne alt fra industri stil til landlig og romantisk. Du kan kalle stilen min for eklektisk, jeg tar det jeg liker fra en hver stil og danner min egen.
Denne tallerkenhyllen likte jeg spesielt godt. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg en sånn en. Den er jo rett og slett multifunksjonell! Smart med klypene nederst til å henge opp alle toro pakkene. Hvis du vet om noe sånt så si gjerne i fra.

Jeg skal trekke vinneren av min give away i morgen kveld, så det er fortsatt mulig å henge seg på om man vil.

Ha en kjempefin fredagskveld!!

1 kommentar:

  1. Kult med alle de boksene til oppbevaring, spesielt den honningboksen! :D

    SvarSlett