torsdag 6. januar 2011

Fikk en gave i dag

Denne fine gaven fikk jeg av broren min.

perlen ligger i et skjell som ligger i en boks.

Den må du finne selv.
Inni gjemt en fin perle.
Med følger et fint smykke som du skal putte perlen i.



Det er alltid like koselig å få gaver, spesielt når den er som denne! Dette smykket kan kjøpes på Den lille frisørsalong som er på byneset i Trondheim.

En "gave" som jeg også kanskje får neste helg er at snekkersvogeren min kommer å gjør ferdig kjøkkenet. Da kommer jeg til å bli så utrolig lykkelig! 

2 kommentarer:

  1. Hei!! Jeg tok møbelkurset i Grimstad jeg! Men det finnes sikkert et sted i nærheten av deg som tilbyr slike kurs også! Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett
  2. Du må da ha verdens hyggeligste bror!?!! Kudos til ham! For en utrolig fin og artig gave <3

    (E' han singel? ;P)

    SvarSlett