søndag 19. desember 2010

Walk in closet

Noe jeg tro alle jenter drømmer om, og hvertfall jeg!
Jeg vil ha et Walk in closet. Har alltid tenkt at hvis jeg får et hus
 må jeg lage plass til det. Men hadde egentlig slått fra meg tanken i det huset her.
Ved siden av soverommet vårt så er det gjesterom, gjesterom må man ha.
På den andre siden er det et lite gjesterom/kontor med vindu. 
Jeg har lekt litt med tanken om å ta litt av det, men det har vært litt vansekelig å utføre.
For midt i rommet hvor det hadde passet å delt det, er det et vindu.
Men nå har jeg kommet frem til at jeg egentlig ikke trenger kontor der.
 Og skulle det bli dobbelt opp med gjester kan man jo alltids bruke stuen.

Grunnen til at jeg trenger kontor er at jeg jobber med Tupperware . 
Og det har en tendens til å bli mye ting når man jobber med Tupperware.
Stadig vekk får man noe nytt. 
Så for at det ikke skal flyte rundt overalt med plastikk produkter, har jeg det inn på kontoret.
Og der flyter det med plastikk!!! Ikke bare litt heller...
Men siden jeg skal få et superfantastisk og stort kjøkken så blir ikke det noe problem.
 For selv om det er kaos nå, så skal alt få sin egen faste plass på kjøkkenet mitt.
Det blir supert!! 

Men tilbake til garderoben min: 
Bilde fra filmen SaC2

 Jeg tenkte meg noe sånt. 
Der badet er på dette bilde, blir akkurat der vinduet på rommet står.
Da kan vi ha en hans og hennes side og en benk i midten.
Det tror jeg kan bli utrolig bra!

Da er det bare å vente på om mannen sier at det er greit.. Det sier han sikkert for han er verdens beste mann!




1 kommentar:

  1. Drømmemannen min sier jeg får alt jeg vil ha...... <3 Men det gjenstår å se hva som egentlig ligger bak ordene.....

    SvarSlett