tirsdag 20. september 2011

Skriker du når du kutter løk?

 Jeg så litt på frokost tv i dag, der snakket de om løk.
Blant annet om forskjellige metoder for å ikke skrike når man kutter opp løken.


 Når jeg kutter opp løk så er det ingen tårer,
og lang tid tar det jo heller ikke!



 Hvorfor det tenker du kanskje?
 Jeg bruker Herb Chopper'n til Tupperware
Den kan brukes til mye forskjellig, den er sterk nok til å hakke mandler med. 
Og helt genial til å hakke løk med, og den tar ikke stor plass i oppvaskmaskinen.


Jeg har plantet hvitløk i hagen i dag. Litt forskjellige plasser, så får vi se hva som kommer opp til våren.



1 kommentar:

  1. Hei på deg.
    Takk for løk tips, en sånn en kunne jeg trenge. Så spennende å plante hvitløk da, blir artig å se til våren hva som kommer opp ;)
    Ønsker deg en riktig fin tirsdag.

    SvarSlett