onsdag 19. januar 2011

På tide å stå opp?

Denne vekkerklokken er fra ikea, jeg liker det gammeldagse designet.
Men kanskje blir den sprayet og endret på, vi får se. 

Har hatt et problem med å stå opp i det siste.
 Jeg kan gjerne ha tre forskjellige alarmer på mobilen, og sove gjennom alle.
Satser på at denne klarer å skremme meg opp av sengen.
Kanskje jeg kommer tidsnok fra nå av? 
Dette søte mintgrønne nattbordet fant jeg i kjelleren.
Grønnfargen mellom vegglistene liker jeg rett og slett ikke.
Det skal vekk.

4 kommentarer:

  1. Puuuh, den der hadde nok slått hjertet ut av kroppen på meg!! :P Fin var den da! :)

    SvarSlett
  2. Fiiin! Skulle tro du våkner nå ja!;)
    Natta!

    Janni
    Duse Pasteller

    SvarSlett
  3. Hei!
    Fin klokke! Men ikkenoe er så grusomt som når en sånn klokke ringer.... Grøss!

    God helg!
    Klem Anette

    SvarSlett
  4. for en koselig sengekant
    ser ut som det kan være ganske vanskelig å stå opp av det skjønne redet der! :)

    takk for at du deler
    beste hilsner fra
    Åpent hus

    SvarSlett