lørdag 22. januar 2011

Vidunderlige Lørdag

Har en følelse av søndag i dag.
Kanskje er det fordi kusina mi som var på besøk dro i dag.
De fleste drar på søndag når de har vært på besøk.
Men det er jo bare lørdag så derfor har jeg søndag i morgen, og det liker jeg!
Det er samme følelsen du har når du våkner midt på natten 
og finner at du kan sove lenge enda.

Derfor for å kose meg skikkelig  har jeg åpnet rødvinsflaska.
Her tar jeg en slurk mens jeg ser på kjøkkenet som er nærmere ferdig nå enn noen gang.
Mye rot nå, men det blir snart.

Har handlet dører på salg i dag, det er jo vanligvis ganske dyrt.
Men det var så bra tilbud at vi tok fem stk. 
På kjøkkenet skal det være to dører så jeg er fornøyd.

 Jeg liker Coop Bygg. 
Supert å være medlem, 
snart får vi igjen utbytte folkens;)


Jeg har vært innom ikea. Der hadde de kurver på salg.
Man får aldri nok kurver, esker eller bokser.
Så husk å putt det i en eske!

Det er fortsatt mye igjen av helgen, så 
GOD HELG

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar