tirsdag 18. januar 2011

Mimring

Jeg har malt tre strøk på kjøkkenet i dag. Det er plater på litt over halve kjøkkenet og de er nå ferdigmalt. Jeg skal sette deler av innredningen på plass nå når det siste strøket er tørt. Lukten av maling på mdf plater minner meg om den første plassen jeg bodde helt for meg selv. I hagen hos broren min var det et vedskjul, der rev vi ned gammelt og pusset opp. Jeg var med på å gjøre jobben, og det ble den første plassen jeg bodde selv. Jeg var 17 år og var klar for å betale husleie. 

Vedskjulet er vel på en ca 10-15 kvm. Det er faktisk mindre enn kjøkkenet jeg skal ha nå. Alikevel så hadde jeg soverom, stue og kjøkken i ett. Vi hadde faktisk gjort klart til at det skulle bli et lite bad der og, men det ble ikke mens jeg bodde der. Skulle ønske jeg hadde et skikkelig bilde av interiøret, for jeg hadde det kjempekoselig der!             Her har jeg laget en modell av hybelen med et program jeg fant på adressa.no
 Jeg hadde faktisk en gang tre overnattings gjester der!!!  Hvis man vil lage en liten hybel så trenger man ikke så stor plass, bare en god plan.
 Måtte tenke oppbevaring. Bordet mitt var en kiste med god plass. Over sengen var det skap. Under sengen hadde jeg og gjemt unna litt. Jeg viste hvor alt var til en hver tid. Nå har jeg et stort hus og må lete meg ihjel etter hver eneste ting. Jeg lengter etter de faste plasser... Jeg bodde på den hybelen ca ett år så flyttet jeg inn sammen med to andre jenter. Vi hadde en vegg dedikert til Kaizers, musikken som spilte på annlegget gjennom mesteparten av tiden jeg bodde der.
 Det var egentlig en veldig koselig leilighet, men har ikke flere bilder som kan vises frem bortsett fra denne døren, den syns jeg er litt søt.
Huset jeg bor nå er den 6 plassen jeg har flyttet siden jeg var 17( jeg er 23 nå). Stadig i bevegelse!
Jeg har rukket å komme meg godt til rette på hver plass før jeg har flyttet igjen. Her i huset er jeg ikke i nærheten av å ha kommet meg i orden, så her kommer jeg til å bli lenge

1 kommentar:

  1. Aaaaw, den døra var jo bare NYDELIG søt spør du meg! :D

    SvarSlett