fredag 13. mars 2015

Det skulle jo bli helt supert...

I dag var jeg tidlig ferdig på jobb. Tidlig ferdig siden jeg begynte tidlig. På vei hjem hadde jeg tenkt å handle inn til en god brunsj, altså en frokost lunsj. Du vet sånn som når du er på ferie og står opp går til et bakeri og kjøper ferske rundstykker. Den følelsen. Den følelsen ville jeg ha med hjem.
Da jeg var på jobb så jeg dagens ferske aviser ligge klar for de som skulle snart starte på jobb. Den så spennende ut, den skal jeg også kjøpe på vei hjem. Slik at feriefølelsen kunne vær komplett. Ferskt!

Jeg kjører innom lokalbutikken på vei hjem. De hadde rundstykkene jeg liker så godt. Dette blir bra. Å nei, ikke den avisen jeg ville ha... ja ja kan lese på nettbrettet i stedet da. Jeg kjører hjem, skal gå inn fra bilen. Å nei, har glemt noen av rundstykkene i butikken... Ja ja de jeg gledet meg mest til har jeg jo.

Vel hjemme på "hotellet", dette skal fortsatt bli den ferie brunsj som jeg planla. Å nei, stuepiken har ikke ryddet på rommet! (Les: jeg har ikke ryddet kjøkkenet og vasket badet).


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar