søndag 15. mars 2015

Colour CRUSH

 Jeg er helt håpløst forelska. Forelska i en Pirat. Ja ikke en ekte pirat, men fargen pirat. Fargen er heler ikke typisk meg. Den er ikke lyseblå, eller grønn og heller ikke helt turkis. Den er perfekt!


 Jeg tenkte å ha fargen på kontoret. Det rommet som blir kontor er også garderobe. Det er på en måte delt i to. Det kommer fortsatt til å være garderobe der. Jeg funderte på om jeg bare skal male en vegg eller den halvdelen som er kontor, men jeg tar å maler hele rommet, bare fordi jeg elsker fargen.


Tidlig oppe denne Søndagen. Jeg hadde egentlig håpt å kunne sove litt lenger. I det siste har jeg hatt en vikarjobb som starter kl 0600. Jeg har vent meg til å stå opp tidlig siden jeg blir så utrolig trøtt tidlig på kvelden.

Noen sier at man får så mye ut av dagen når man står opp tidlig, men man mister jo like mye av kvelden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar