lørdag 25. august 2012

Litt kaldt?

 Våknet i dag med en kald følelse.
Sommer dyna er ikke lenger nok, varmen i gulvet på soverommet må på igjen.
Den sommeren som jeg har ventet på i hele sommer,
den kom ikke!

Må bare innse fakta,
nå kommer høsten...


 Egentlig er høsten min favoritt årstid.
Så selv om sommeren var mer som en lang vår, og den dagen det ikke regnet så hadde hage blomstrene mine blomstret ferdig uten at jeg rakk å legge merke til at de hadde vært i full blomstring.

Jeg skal uansett glede meg over høsten.
Hvis det er fint vær gå i skogen,
og hvis det regner kose meg inne.

Og så kan jeg snart finne frem de kuleste skoene!


Jeg elsker mine Buffalo sko.
Vi har også fått oss klesskap. Det var før sommeren som ikke var sommer. Men jeg har bare ikke vist frem bildene enda. Tok bilder før jeg fylte de helt opp. Slik at det skulle se stilig og stylet ut.

Vi har ikke hatt tid til å fullføre lister på det rommet enda, så får ikke til noe helhetsbilde der heller...



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar