onsdag 22. juni 2011



Jeg var så heldig at jeg fikk dette gamle bordet av Bestefar.
Det lå bare i garasjen. Det er så fint og slitt!

Jeg prøvde å få en vegg som ikke er ferdig til å se litt bedre ut. 
For hvem vet i hvilket århundre den skal bli ferdig?

En hvit duk og et bord med pynt får gjøre nytten. 
Tror det er den eneste plassen jeg har noe kun til pynt.
Vanligvis vil jeg at pynten skal kombineres med å være nyttig. 
Det ble jo litt koselig.

Jeg hadde egentlig håpet på å få kose meg i hagen med hagearbeid, 
men siden sola ikke vil dele sin glede med meg i dag så får jeg holde meg inne da. 

Blir litt frustrert over å være inne, for det er litt sånn kaos overalt for tiden.
Jeg er egentlig i sånn skikkelig kasteting humør, så vi får se hva som overlever i denne runden.
Det er det med at tiden går så utrolig fort, plutselig var den borte.
Så jeg må nesten sette i gang hvis jeg noen gang skal blir ferdig, jeg skal alltid bli ferdig.
Mannen min sa til meg: " Du skal ikke bli ferdig". Men jeg vil bli ferdig.
Raser du igjennom livet med alt du skulle ha gjort? Tenker at du må bli ferdig før...
Skal man da klare å nyte livet må man gjøre det enklere slik at det ikke er så mye å bli ferdig med før du kan...( fyll inn med det du egentlig har lyst til å gjøre når du er ferdig med alt du skulle ha gjort).

4 kommentarer:

  1. Jeg er helt lik som deg, jeg vil også bli FERDIG med ting. Hater egentlig å ha uferdige prosjekter rundt meg, men det har jeg mye av!!

    SvarSlett
  2. For et nydelig bord du har vært så heldig å få!!
    Jeg er litt "må-bli-ferdig" person, men av og til kan jeg ha 17 påbegynte prosjekter og da går det litt rundt for meg. knis. Da må jeg begynne i en ende og så kommer det jo til en ende til slutt..
    Ønsker deg en flott St.Hans! :)

    SvarSlett
  3. Det var jo bare helt nydelig!! Og så heldig det er som fikk komme inn i varmen hos deg! ;)

    SvarSlett
  4. Så heldig du er!!! Nydelig bord!!! :)

    Ha en fin dag!

    Hilsen fra Kathrine!

    SvarSlett