mandag 25. april 2011

Søndag på en Mandag

Omelett toppet med gressløk fra hagen.
Den siste fridagen før hverdagen begynner.Starter med en sen og god frokost.
Kortreist og økologisk! 
Eggene er hentet fra hønene som i denne uken har vært veldig frittgående.
 De har gått rundt og kost seg i hagen.
Og det har vi og.Den siste uken har vi vært ute nesten hele tiden.
Denne deilige sommer varmen har gitt masse energi og følelsen av skikkelig ferie.

Skal vise litt bilder av hvor fint det blir i hagen, 
og ikke minst drivhuset hvor det spirer og gror.
 Har flyttet jordbæråkeren og har og tenkt å ha en del til poteter.
Har snudd komposten og har i løpet av året har det blitt veldig fin jord.
 Samtidig som jordbær åkeren ble flyttet så har jeg flyttet plen.
 Kunne sikkert plantet ny, men jeg liker gjenbruk!

Og i tillegg sparer jeg mye siden jeg ikke trenger noe medlemskap på treningssenter.
For denne gravingen og bæringen var mye tyngre enn noen treningstime jeg har deltatt på.
 Det blir mye hage liv fremover her på bloggen, men det har skjedd litt inne også.
Mannen i huset har nå tatt fatt på soverommet. Det meste er nå revet ut og klart til å bli fornyet.
Det kommer til å bli så veldig fint og jeg gleder meg veldig.

Så her er det mye fint som skjer fremover! 

1 kommentar:

  1. Påske slik vi liker den altså! :) Takk og pris for at det er myk start med 4-dagers uke! ;)

    SvarSlett