torsdag 7. april 2011

Jeg flytter ut!

 Ut på verandaen for å nyte sommeren så lenge den varer.
Og jeg har satt igang å fikse den opp slik at jeg kan nyte hver eneste finværsdag.
Egentlig har jeg lyst til å bytte ut verandaen til en litt større en og med trapp ned til hagen,
men i frykt for at jeg bar blir uten veranda har jeg bestemt meg for at den skal stå til neste år.

Rot både inne og ute hadde vært helt forferdelig, derfor så håper jeg at det kan bli litt ordnings inne mens jeg kan nyte noen dager ute.

Så for å klare å gjennomføre dette skal jeg heller ikke bruke noe særlig med penger på utemøbler osv.. 


 Jeg har en del paller som skal bli til ved, men ved trengs ikke før vinteren.
Så trenger ikke sage de opp før da. 
Og ellers så får vi se hva jeg får til av de tingene jeg finner rundt i huset.


Stor mulighet for at jeg finner noe jeg skal bruke de her til og.

Ellers så hadde jeg en kjempefin dag i går, som jeg brukte nesten bare ute.
Nå har jeg begynt å tenke på sommer og det er veldig deilig! 
Jeg har til og med begynt å plante litt grønnsaker
 og tenker at jeg snart skal få igang drivhuset igjen. 


 Satser på at dagen i dag blir like bra som den i går!

5 kommentarer:

  1. sukk - skulle ønske jeg hadde veranda. har bare en liten balkong mot en bakgård... buhuuu. får stjele meg en plass på andre sine terrasser i år! :)

    SvarSlett
  2. Spennende, paller og leca, kan ikke slå feil! ;)

    SvarSlett
  3. Vi har paller til møbler:-) I år skal vi kjøpe jul, madrasser og puter til dem. Gleder meg:-)

    Du finner en personlig overraskelse hos meg i dag:-)

    SvarSlett
  4. Så utrolig spennende;) Legger meg til som følger for å se endelig resultat! Koselig blogg;)
    ha en fin søndag! p.s du er velkommen til bloggen min <3

    Klem Trine

    SvarSlett
  5. Heldig du er som kan "flytte ut"...her i nord smelter snøen saaaakte!;)

    Så utrolig flott blogg du har, legger meg til som følger, for hit vil jeg tilbake!;))

    ha en super søndagskveld!

    klem, regine!

    SvarSlett