torsdag 17. februar 2011

Det har gått ett helt år

Nå har det faktisk gått et helt år siden vi flyttet inn i dette huset.
Jeg hadde aldri trodd at det kom til å ta så mye tid å pusse opp.
Ikke bare tar det tid, men det koster også mye penger...

Jeg hadde snakket om at kjøkkenet skulle bli ferdig innen vi hadde bodd her ett år

Ja kjøkkenet har hatt stor fremgang. 
Nå har jeg faktisk fått strøm der.
Og de veggene hvor innredningen skal på plass er alt klart,
så den skal bare henges opp.
 Jeg skulle gjerne satt det opp sjøl, 
men siden jeg lider av sykdommen ekstremt utålmodig må jeg få mannen min til å gjøre det.
For jeg har ikke tålmodighet til å bruke vater eller andre ting for å få det perfekt.
Derfor må jeg vente til han er kommet hjem fra Nordsjøen. 


Jeg klarer ikke å sitte å vente, derfor setter jeg igang med mange midlertidige prosjekt.
I dag har jeg for eksempel flyttet ut av soverommet og 
inn på det rommet som egentlig skulle bli garderobe. 
Grunnen til det er at jeg har funnet ut en annen løsning 
til walk in closet inne på soverommet.

Så midlertidig må jeg sove slik:
 Og jeg irriterer meg veldig over at senger ikke får plass på  et to meter bredt rom.
Man får ikke utnyttet plassen i det hele tatt. 
Jeg vet ikke om det er snekkeren eller 
sengedesigneren jeg skal bli sur på?! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar