fredag 14. januar 2011

Kjøkken på vei

Da er vi kommet til helgen hvor jeg har planlagt å jobbe på kjøkkenet (siden jeg ikke kan så mye snekring, så er det ikke jeg som gjør så mye av jobben). Men det kommer faktisk til å skje denne helgen å, jeg er så glad!!
Jeg hadde egentlig tenkt å få kjøpt ferdigmalte plater til veggen, men siden de umalte er på tilbud og jeg egentlig ikke har lyst på egghvit eller kaffelatte så skal jeg ta meg den ekstra tid å male platene i den vakreste fargen jeg finner. Hvilken farge det er har jeg ikke bestemt meg for enda. Jeg gleder meg så utrolig til kjøkkenet er ferdig og til at jeg kan lage mat uten at stuen ser ut som en krigssti med plastikk (Tupperware) overalt. Jeg har så mange plastbokser som venter på å få seg en fast plass. Alltid skal den tilbake til den plassen, og alltid skal det være veldig ryddig...

Hold Orden Tips
#1   Gi ting en fast plass.



...Jeg kommer til å ta noen underveis bilder, men håper på at det helt ferdig resultatet kommer innen 15. Februar. For da har jeg bodd i dette huset et helt år uten kjøkken. Nå skal endelig drømme kjøkkenet bli en realitet.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar