lørdag 6. juni 2015

Hjemmekontor


 Da var jeg kommet så langt med kontoret at det kunne vises frem. Endelig begynner det å bli et rom jeg liker veldig godt. Stilen har blitt en litt eklektisk blanding av ting jeg liker veldig godt, men jeg føler jeg har fått til en slags harmoni.



 Hvis du har lest her i en eske før, så husker du kanskje at jeg malte rommet i fargen pirat. Rommet er nå delt i to deler, en del "gå inn skap" og en del kontor. Jeg har latt kontoret ha mye plass på gulvet, siden det hender jeg jobber over hele gulvet i enkelte prosjekter. Det er også plass til en oppblåsbar dobbelseng, i tilfelle vi trenger en ekstra soveplass. 

Jeg har brukt to store garderobeskap som skille vegg, med åpning på midten i rommet. Baksiden har jeg mat med kalkmaling noe som gav det en liten betong look.



 Jeg hadde lenge en kontorkrok på kjøkkenet, men etter jeg begynte nettstudier som grafisk designer ble det et veldig behov for å ha et eget rom til dette. Å planen er jo også å drive mer og mer med mitt eget designfirma etterhvert.




1 kommentar:

  1. Så fint det har blitt. Deilig med eget hjemmekontor. Jeg har et tomt rom som står klart for meg å innrede, men det blir utsatt til høsten. Akkurat nå trives jeg best ute i hagen.

    SvarSlett