søndag 15. april 2012

Så gikk det fort en uke

Det tar ikke lange tiden før det har gått en uke.
Etter mitt forigje innleg kan det kanskje ha sett ut som jeg har slappet av helt til nå, men det er vel nettop det jeg ikke har gjort.
Men fikk slappet av den dagen da.
 

Gjesterommet har blitt flittig brukt i det siste.
Hengte opp noen søte kort som jeg kjøpte på søstene grenes.
Liker at man kan henge opp med teip. Er ikke noe morsomt å lage hull i en ny gipsvegg for å henge opp bilder.
Så er det hunden da, som mener at bloggen blir mye finere hvis hun får være med på bildene!
Ett av kortene har jeg tegnet med prikketekinikk.
Ingen streker der.

De forelskede uglene var jo bare så søte!!

Så var det mysteriumet som dere skulle få løsningen på mandag. Men så gikk jo uka så det ble i dag i stedet..

Den luringen som gjemte badeproppen i sluket, og hadde dyttet den inn under vannlåsen!!!  Det var den søte pusen.
Finner igjen mye rart nedi der og det lokket som ligger oppå plukkes av hver gang kattene er inne på badet. (Daglig alltså) 

Men den er søt da.

1 kommentar: