tirsdag 28. februar 2012

Kjøkkenet fra en annen vinkel

Kom på at jeg ikke hadde vist frem denne vinkelen på kjøkkenet enda.
Vi har flyttet kjøleskapet til andre siden av kjøkkenet i forhold til hva vi hadde tenkt først.

På grunn av takhøyde så måtte skapet tilpasses litt for at vi skal få plass til lister. (Listene kommer snart på plass)
Og da ble det ingen skapdører som hadde passet over kjøleskapet, så det løste vi med en meierikasse som faktisk passet helt perfekt. Flaks! Det er en gammel kasse fra Sunnmøre meieri. Siden jeg er en tidligere sunnmøring så passer jo det bra. Skriften på kassen er oppned, 
men alt trenger ikke å være riktig vei her i livet!

Brannslukningsapparatet er i riktig farge, så det passer på en måte inn på kjøkkenet. Praktisk og rustikk pynt?

1 kommentar:

  1. så fint kjøkken du har d, skikkeliog rustikkt bord, jeg har snakra meg bord i går, la d ut i dag, jeg ble knall fornøyd, når man ikke finner eit gammelt og ikke har råd til nytt, ja da lager man ;)

    Ha en fiiin kveld!

    SvarSlett