mandag 13. februar 2012

In the mood for



Har fått litt tid til overs.
Har sløst bort en del tid på å ta oppvasken for hånd i det siste.
Noe som kanskje er den mest unødvendige tidstyven jeg vet om.
Heldigvis fins det et nyttig hjelpemiddel
( her kunne jeg skrevet mannen, men det vet vi jo at ikke stemmer!! )

Den beste oppfinnelsen som finnes er oppvaskmaskinen!
Og nå i helgen har rørleggerpappaen min vært å koblet den på igjen. Siden vi har pusset opp kjøkkenet har jeg vært uten den en stund.

Så da har jeg mye tid til andre ting, og ikke trenger jeg å være gretten fordi jeg må ta oppvasken...

Et lite tips hvis du ikke har oppvaskmaskin:
Sett mannen til å ta oppvasken, da vil han nok kjøpe en til deg ganske kjapt;)

2 kommentarer:

  1. Ja, hurra for oppvaskmaskin! Jeg har levd alt for mange år uten, og vasket og vasket og vasket kopper for hånd. Det er det kjedeligste som finnes, men nå kan jeg sitte i sofaen i stua og høre på oppvaskmaskinen som gjør jobben helt selv på kjøkkenet. Fantastisk luksus! :)

    SvarSlett
  2. Oppvaskmaskin er et MUST! Egentlig er det vel luksus, men når vi er i den generasjonen som er vant til å ha det, så er det liksom blitt en nødvendighet for oss.

    SvarSlett