lørdag 4. februar 2012

Danser mot vår


Selv om været ute påstår noe annet.
Kan vi inne begynne å forberede oss til vår.


Nib's utfordring denne måneden er vårlig vegg.
På kjøkkenet har vi brukt smart panel. 
Bak kan dere også se den murveggen jeg har meislet fram (Slik var den før)
Jeg har dekorert med en gammel stige, stigen brukte jeg i sommer når jeg malte en vegg på garasjen.
Nå bruker jeg den til å henge opp pynt og til oppbevaring av de interiørbladene som jeg leser i for tiden.

Jeg har hengt opp et syltetøy glass med ståltråd og oppi er det en tørket hortensia.
De gule sommerfugene har jeg en gang kjøpt billig på Indiska.

Jeg gleder meg til vår!!

6 kommentarer:

  1. Fin stige!
    Og fiiin mursteinsvegg!!
    Lykke til:)
    klem

    SvarSlett
  2. Kjempestilig med både murveggen og den sjarmerende stigen. Ja, gleder meg til vår her også, men all snøen tok litt knekken på vårstemningen jeg hadde i hele januar...

    SvarSlett
  3. Den gamle mursteinsveggen ser helt fantastisk ut. Og koblingen opp mot stigen og interiørbladene ble veldig fint.
    Lykke til i konkurransen :)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde! Så det på nib!!!

    SvarSlett
  5. Herlig bilde - liker godt den kontrasten med veggen mot de sarte fargene på bladene!!

    Lykke til i utfordringen,
    Klem Jatte :)

    SvarSlett
  6. Kult!
    Ønsker deg en fin torsdag. Snart helg :)
    Klem Tonje

    SvarSlett