søndag 23. oktober 2011


 Her har det vært litt stille en stund nå.  Har vært travelt opptatt siden jeg kom hjem fra Kirkenes. Og det har ikke vært så mye interiør å blogge om.

Men mens jeg var i Kirkenes så var mannen veldig flink å stå på her hjemme. Så de to rommene vi har holdt på med i sommer er nå nesten helt ferdig.  

Det ene rommet, gjestrommet det flyttet vi inn på i går. Så nå skal jeg faktisk ikke sove mer på stua!! Det var herlig å stå opp i dag.  Kunne tusle ned og ordne meg kaffe i den nye espresso maskinen jeg har fått. Jeg fikk det av de jeg bodde hos i kirkenes for de hadde ikke bruk for den. Og jeg må si at jeg kunne ikke elsket den mer! Lager meg herlige Cappucino og latte  hver dag.  
Og da fikk jeg endelig bruk for den kannen til å steame melk i som jeg kjøpte for mange år siden. Den har jeg kjøpt fordi en dag så skulle jeg ha meg en egen espresso maskin som jeg kunne steame melken selv med.  Kjøpte den på en ferie en gang, den er fra Starbucks så klart.

Skal snart vise dere rommet som er nyoppusset men skal ta bilder etter mannen er stått opp.
Først skal jeg nyte at jeg endelig kan stå opp for meg selv og ha morgenen helt alene.
For det er nemlig det koseligste jeg vet!

1 kommentar:

  1. Velkommen tilbake!:)
    Heldig du da, som har fått både kaffemaskin og nesten ferdig-oppussete rom! Kanskje du må reise bort oftere;)
    Gleder meg til å se!
    Klem, Janni
    Duse Pasteller

    -som fortsatt har pc-problemer...:/

    SvarSlett