onsdag 24. august 2011

Motivert/demotivert





 Hjemme fra en helgetur i København.
En helg med masse motivasjon og underholdning! 
 Jeg glemte jo å ta bilder underveis...
Bare noen bilder på et cafe besøk. 


Vi var i sirkusbygningen, der hvor Wallmans show stod for det meste av underholdningen. De var råflinke!!!


 Den nye Tupperware katalogen er kjempefin, og det er mye bra tilbud fremover. Det kan lønne seg å være vertinne i høst.

Så jeg er veldig motivert for å jobbe nå!

Men så er det litt demotiverende å være hjemme igjen. Vanligvis er høsten den tiden jeg liker best, men nå gruer jeg meg mer enn noen gang.
Og det er jo på grunn av huset jeg bor i, for tiden nå er det ikke et eneste rom som er helt i orden. Som du kan se her i bloggen er det kun detaljbilder det går i. For helheten er ikke bloggbar...
 Håper vi klarer å få ferdig noe før vinteren tar meg, for jeg klarer ikke en til slik som fjorårets vinter. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar