tirsdag 2. august 2011

Litt om alt og ingenting

Holder på litt overalt for tiden.
Rydder litt her og der.
Prøver å komme i en ekstrem orden, kanskje slik at det blir enklere å vaske/rydde resten av året.
Kaste, hive rydde, rote....


Hunden og katten er gode venner. De skjønner at for å nyte livet må man ta det med ro, ikke stresse med ting. Har du en god stol å sove i og mat i skålen trenger du faktisk ikke mer!
Det krever litt dette prøve å få ting i orden styret jeg har bestemt meg for å gjøre,
heldigvis er det noen solglimt innimellom slik at jeg kan glemme alt stresset på verandaen.


 Katten byr opp til lek, og snart kommer det 4 andre løpende etter.
De er nå store nok til å gies bort, så er det bare å finne noen som vil ta godt vare på de. 



Når jeg har perioder jeg har mye som skulle vært gjort finner jeg alltid på noen mer oppi alt.
Sånn som å bake brød, bagler og å lage lasagne.
Og da blir det enda mer rotete på kjøkkenet.
 Men da får jeg tid til å gjøre det jeg skulle gjort mens jeg venter på heving.
Det er når man lager det travelt at man får gjort ting. 
Merkelig det der...

 
Nelli skjønner ikke helt hva jeg stresser med, jeg har jo en veldig god stol jeg kan sitte i!
Nei kanskje jeg skal ta meg litt is og sitte i den gode stolen?
Og siden du bare sitter her å leser 
så kan du ta en tur videre inn til  
Vi møttes en liten tur på Chocco Bocco  når hun var i Trondheim, og så gikk vi en tur rundt i noen brukt butikker, noe dere kan lese om på bloggen hennes.

er faktisk en av mine favoritt cafeer
så vet dere det.   

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar