fredag 8. juli 2011

Hjemme fra noen dager med fri!

Har vært på ferie tur i noen dager nå. Har ikke gjort så voldsomt mye, bare slappet litt av.
Kanskje jeg legger ut et lite innlegg om det, vi får se...
Tilbake hjemme er det mye som skal gjøres.
Noen ganger lurer jeg på hvorfor jeg måtte gjøre livet så komplisert slik at det er så mye som må gjøres hele tiden. Jeg har veldig lyst at ting skal bli ferdig, slik at det blir mere koselig puslerier jeg har lyst til å gjøre.
Så nå skal jeg sette igang med mer rydding og forenkling. 
Er fortsatt litt i kastehumør, sånn som jeg var før jeg dro på tur.
Ble egentlig litt inspirert av hotellet vi var på i noen dager. Alt var enkelt.
Enkel design, lite nips og ikke så mye å rydde (bortsett fra alle tingene jeg drassa med meg i kofferten).
Så kanskje blir blandingsstilen min litt enklere fremover.
Kommer sterkere tilbake med litt mer innholdsrik blogging når jeg har fått rydda litt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar