fredag 24. juni 2011

Har litt vanskelig for...

...å følge visdomsordene jeg har hengt på korktavlen min.

Det å være oppbyggende når man helst vil klage på 100 ting er ikke lett. Helst kunne jeg tenkt meg å skrive et frustrasjons innlegg hvor jeg vil fortelle om alle mine klager, men det er ikke så veldig lurt.

Og egentlig vil jeg ikke rive ned dere heller.
Så derfor skal jeg likevel være positiv og ikke fortelle om noe som helst slit og pes!

Hvis jeg skal være positiv så skal jeg fortelle hvor flink lillebroren min som er på besøk er til å jobbe.
Han har gjort masse, og det blir riktig så fint.   Sammen har vi stått på, selv om vi er langt fra ferdig kan vi se at det har blitt mye bedre. Det er veldig mye som må gjøres når man har hus. Veldig mye rydding, det er et evighetsprosjekt. 
Jeg syns egentlig det er koselig å rydde, å gjør det fint rundt meg.
Men det er ikke så artig når det er andres rot... oi! holdt på å begynne å klage her, det skal jeg ikke gjøre.
 Dere får ha ei god helg! 

2 kommentarer:

  1. Ryddehjelp hadde gjort seg i helga:) mannen min er på hytta, en gylden anledning til å rydde og kaste fra mørkloftet;)
    Klem Trine, God helg:)

    SvarSlett
  2. He, he, kanskje du skulle lage et lite hyle innlegg,
    kan hende det hjelper. ;)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem

    SvarSlett