onsdag 25. mai 2011

Stadig på flyttefot.

Jeg flyttet hjemmefra når jeg var 17.
Nå 6 år senere har jeg bodd på 7 forskjellige steder.

Men alikevel så flytter jeg igjen, nå flytter jeg bare fra rom til rom i dette huset her.
Jeg har flyttet ting frem og tilbake.
Det er det denne oppussing tiden fører med seg.
Akkurat nå har jeg inntatt stuen, 
for soverommet og det ene gjesterommet er under rivning og skal snart pusses fint opp. 

Vi har et gjesterom til og det er stappfullt av ting.
Og siden dobbelt senga trenger en plass å stå kan vi likså godt sove i den på stua. 

 Og jeg syns i det minste at sengetrekket er fint...

3 kommentarer:

  1. Hehe, det er nå litt stress å flytte, men artig òg!
    Har flyttet noen ganger jeg også siden jeg var 16. Nå håper jeg bare å SLIPPE å flytte på en stund! Selv om jeg lever på `lånt tid` i et gammelt hus som skal renoveres/ombygges...
    Ha en fin kveld!

    Klem♥

    SvarSlett
  2. Hehe, ja, er det ikke typisk... Jeg skulle flytta tre rom jeg også, men jeg er bare for lat jeg... :P

    SvarSlett