mandag 2. mai 2011

Kan du ta med jobben ut i sola?

En helt vanlig dag på "kontoret".

 Å finne en jobb man trives med er ikke alltid like enkelt. 
De fleste jobber inneholder en liten smule stress og et pes om å stå opp altfor tidlig om morningen.
Men for all del man kan bli like sliten av å sove hele dagen.
Så det handler om å finne likevekt slik at man kan bli tilfreds i livet.

Jeg er en av de heldige.
 Jeg har prøvd mange forskjellige jobber og har trivdes veldig godt på de fleste.
Men jeg har vel egentlig funnet den jeg trives best med.
 Jeg kan jobbe når jeg vil og har fri når det passer.
Noen vil vel kanskje mene at jeg jobber litt for lite, 
og andre tror kanskje at da blir man sittende å se på tv hele dagen. 


Men sånn som i dag så kan jeg benytte med av denne fantastiske vårdagen, 
som vi ikke har noen garanti for at vi får i morgen, eller den dagen vi får fri fra jobb.

Kanskje i lunsjen i dag skal jeg sette poteter! Litt fysisk aktivitet må til.

Men jeg skjønner at ikke jobben min kan passe alle, men det vet man ikke før man har prøvd!
Kunne du tenke deg å prøve? eller vite litt mer om jobben som Tupperware konsulent.
da er det bare å ta kontakt. Det koster deg heller ingen ting å starte, så du har ikke noe å tape på å prøve.
Send meg en uforpliktende epost på:

i.eskene@gmail.com 

 Ellers håper jeg alle får en like fin dag som jeg har! 

2 kommentarer:

  1. Ja det er viktig og ha en jobb man trives i.
    Jeg er så heldig å jobbe til forskjellige tider og ulike dager, så slike muligheter byr seg også for meg. :)

    SvarSlett
  2. Høres slettes ikke verst ut det nei! ;) Men jeg har nok jobb med full jobb som det er! :O

    SvarSlett