søndag 6. mars 2011

København

  Jeg var en tur i København i helgen.
Tupperware arrangerer seminar i forbindelse med 
lanseringen av vår katalogen. 


Jeg fikk ikke tid til så mye shopping, 
men en del vindu shopping ble det.
Og jeg rakk litt innom noen interiør butikker 
og fant mye inspirasjon!!


 Når jeg går i butikker så ser jeg like mye på utstillingen 
som selve produktet butikken selger.
Garderoben min vil jeg skal ha en "butikk følelse".
Så får se hva jeg får til. 
Det var iallefall mye stilige butikkinnredninger. 
Noen ganger kan jeg finne på å kjøpe et produkt på grunn av innpakningen det er i.
Det er jo ofte en stilig eske. 



Mye Tupperware inspirasjon ble det også.
Mye spennende produkter.
Og jeg har mulighet til å oppnå en tur til Italia 
 (det skal jeg få til, for kravene var ikke så vanskelig).

Utsikt fra hotelrommet.

Nå skal jeg titte litt rundt i bloggverden, 
har hatt det litt travelt så har en del blogger jeg skal titte innom nå.

Ha en fortsatt fin Søndagskveld.

I morgen blir det kanskje noen bilder fra kjøkkenet så heng med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar