tirsdag 15. mars 2011

Den siste midlertidige kjøkkeninnredningen er ute!!!!!

Der ligger den klar for dynga...



Det siste kjøkkenskapet fra det gamle kjøkkenet!
Jeg har hatt mange av skapene stående på stua som en midlertidig løsning.
Til å begynne med brukte jeg mange av skapene.
De ble revet ned fra det gamle kjøkkenet og satt på stua.
De som var nogenlunde brukenes som midlertidig fikk stå på stua og noen ble hevet ut.

For en plass må man lage mat mens man pusser opp kjøkken...
... og en plass lagde jeg mat i over ett år!!

Og den midlertidige løsningen har til tider byttet form,
jeg har hatt mange forskjellige midlertidige kjøkkenløsninger på stua!


Men nå forsvant den aller siste ut døra!!


2 kommentarer:

  1. Wuhuuu, grus gammelkjøkkenet! ;)

    SvarSlett
  2. Sikkert herlig å få ut siste rest av gammelkjøkkenet :-)

    Har en award til deg inne hos meg (hvis du vil ha såklart)

    SvarSlett