mandag 7. februar 2011

Mojito Te

 Hva skal vi bruke denne uken på?
 Jeg har fylt den nye kopppen min, den er fylt med sunnhet. 
Har vært mye kakao med krem og kaffe i det siste. 
Det er ikke så forferdelig usunt det, men må ha litt te også!
Jeg har kjøpt meg en presskanne kopp og i dag har jeg laget min egen "Mojito te" 
Jeg har brukt peppermynteblad fra mitt eget drivhus som jeg tørket, 
pluss litt lime og brunsukker. 
Jeg har ikke rom oppi nå da, det får bli senere...


I helgen har jeg hatt besøk av familien. 
Det førte blant annet til at rørleggerpappaen min har fikset doen,
 så nå slipper jeg å bruke bøtte for å skylle ned lenger.
Så jeg har all grunn til å være fornøyd!
De hadde også med seg varme anlegget vi fikk i gave av dem.
 Så til neste vinter når alt er helt ferdig montert skal jeg ikke fryse! 


Når Mamma er på besøk i "storbyen" så blir det alltid shopping,
jeg fikk noen bokstaver. 
Det skulle vel egentlig stå BRA, 
men jeg syns det er bedre å vite hvor BARen er enn om jeg har vært flink eller ikke!

Jeg har også en plan om et nytt spennende prosjekt.
Hva en interiørhekta datter og en rørleggerpappa kan finne på!
Bare vent å se.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar