tirsdag 11. januar 2011

NIB utfordring Barnerom

 Selv om jeg ikke har barn selv, så har jeg en tanteunge som ofte er på besøk. Han kommer på besøk igjen nå i helga. Jeg har laget klart seng og litt leker ( lekene er til underholdning om morgenen, når han vil stå opp tidlig slik at jeg kan sove litt lenger). Så dette er mitt bidrag til NIB's barnerom utfordring. 
Denne lastebilen kan kjøre over klossene og plukke de opp selv.

I kofferten ligger tegnesakene klar, supre tegnesjablonger!





Disse lekene kan du også finne i 
Jeg er forhandler av tupperware så det er bare å sifra hvis det er noe du vil ha, 
jeg er forhandler i trondheimsområdet og tar gjerne på meg party her.

3 kommentarer:

  1. Hei! Jeg vil gjerne gi deg "The Stylish Blog Award"!

    The Stylish Blogger Award er en stafettpinne-utnevnelse.

    Hvis du vil ta imot den må du:
    * fortelle 7 ting om deg selv
    * velge ut 15 fra din egen bloggroll og gi "The Stylish Blog Award" videre til dem
    * linke en takk tilbake til bloggen du fikk "The Stylish Blog Award" av og gi beskjed til de 15 du velger om at de har fått en award!

    Gratulerer og god klem til deg :)

    SvarSlett
  2. Du kan se hvordan jeg har gjort det inne hos meg eller du kan sjekke ut en enklere versjon hos Global Atelier. (link på siden min)

    SvarSlett
  3. Naaw, så koselig! Heldige tantebarn! Jeg har 13 tantebarn i alderen 1-19 jeg, ikkeno barnerom som passer dem alle som en! :P

    SvarSlett