søndag 14. november 2010

Farm Fresh Eggs

Perfekt til å oppbevare ekte Farm fresh eggs!!

  Jeg er heldig og bor ganske så landlig til. 
Derfor har jeg fem høner som forsyner meg med ferske egg.
Egg fra frittgående høner som spiser matrester 
Får du det mer økologisk en det?! 
Hønene fikk jeg av onkelen min, for de var ferdig med jobben sin som verpehøner. 
Men de legger fortsatt mye egg!! 
Og de stortrives som pensjonister i det ombygde dukkehuset i hagen min. 

Den ene av de to hundene.


Jeg har også to hunder som koser seg på landet med stor hage plass.
De er ganske lykkelig over å ha en stor hage å springe i.  


Den ene kattungen.

Når man bor på landet må man jo ha katt!
Jeg har to kattunger som heldigvis kommer godt overens med hundene.
De er de eneste kattene som hundene ikke jager, for ingen andre katter er velkommen her(i følge hundene).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar